Bli scout i Luleå Hertsön scoutkår!

I Scouterna hittar du både utmaningar och nya kompisar, oavsett var du bor eller hur du gammal du är. Här kan du uppleva äventyr i naturen, upptäcka nya sätt att lösa problem eller bara ha kul tillsammans medan vi utforskar världen. Och du är självklart med och bestämmer vad vi ska hitta på.

För att gå med i Luleå Hertsön scoutkår kan du göra en intresseanmälan som skickas direkt till vårt medlemsregister. Fyll i uppgifterna nedan så hör vi av oss till dig inom kort. Fält som är markerade med * är obligatoriska.

Intresset för att böja med scouting har varit stort i åldersgruppen årskurs 2 -3. Vi har varit tvungna att upprätta en väntelista för den avdelningen. Gör gärna en intresseanmälan så lägger vi in er på väntelistan.
I år lägger vi endast in barn och ungdomar förda 2014 eller tidigare på vår lista. För barn som är födda 2015 eller senare ber vi er att vänta med intresseanmälan till i juni 2023.

I våra äldre åldersgrupper finns det fortfarande platser kvar.

Klicka här för att komma till formuläret.